"Portuguese for Foreigners: online regular course"

03.07.2020

Free online course: Portuguese for Foreigners

Liebe KollegInnen, bitte unbedingt Ihre Studierenden auf diese schöne Möglichkeit zum kostenfreien Portugiesisch-Sprachstudium an unserer brasilianischen Partneruniversität UFF in Niteroi, Rio, aufmerksam machen.HerzlichKathrin (Sartingen)
The Universidade Federal Fluminense (UFF), Brazil, offers two free slots for students of the University of Vienna for its online regular course „Portuguese for Foreigners“ during semester (September 15th to December 15th).If you want to participate, please write an e-mail to Ms Larissa Lippert (International Office, University of Vienna) (larissa.lippert@univie.ac.at) stating your name, degree programme, and student ID number („Matrikelnummer“).

Deadline for applications: September 07, 2020.Selection: First come first served!

Free online course: Portuguese for Foreigners

Free online course 2020-21: Portuguese for Foreigners